Uykuyu seven bir ben, uykuyu sevmeyen bir de mimarlık

Merhabalar öncelikle kendimi tanıtayım.
Ben Merve :) Bu benim ilk bloğum. Hadi hayırlısı :)
Yıllarımı İzmir'de geçirdim diyebilirim. Burada doğdum büyüdüm ve yaşlanıyorum :)
Liseden 2013 de mezun oldum tabi o zamanlar Ygs ve Lys vardı. Ee ne yapalım sınav sisteminin hızına biz yetişemiyoruz :) Sınavlar açıklandı tercih vakti dedim ki mimarlık okumazsam içime öküz oturur :) Bana da sen yapamazsın uykuyu seviyorsun dayanamazsın zor diyorlardı.Bunlara aldanmayın. Bütün bölümler zordur tabi bizimkisi kafein bağımlısından tut şiş gözlerle okula da götürüyormuş.Eğer severseniz her şeyi yapabilirsiniz :) Yaptım da bir sürü anılar biriktirdim,stres yaşadım,ağladım uykusuz kaldım ama değdi.Okurken en çok söyleyeceğiniz cümle ise ''OKULU BIRAKIYORUM.'' Her projenin başında, konsept aşamasında başlar projenin sonuna kadar devam eder. Ama asla bırakamazsınız kendisi bağımlılık yapıyor. Sevmezseniz okuması sizin için aşırı derece zorlaşır ancak severek yaparsanız daha fazla stres çekmezsiniz. 
İlk senelerde tasarım derslerinde ben mimarlık mı okuyorum bunun neresinde mimarlık var hani bina  çizmiyoruz diyebilirsiniz. Her şey sizi alıştırmak için temelinizi hazırlamak için birer çalışmadır. Bunun yanında bir de yapı dersleriniz olacak. O konuya çok fazla girmiyorum. Detay çizimleri,ders saatine kadar yetiştirmek için girdiğiniz şekiller ve daha fazlası :) Eğer tercihinizde mimarlık varsa o zaman detaylı anlatabilirim. 
Son iki sene bilgisayara bakmakta yanan gözleriniz ve ben artık bir mimarım diye dolanan düşünceleriniz olacaktır. Ahh aynı zamanda kendinizi çevrenizdeki binaları inceleyerek bulabilirsiniz.
Müteahhit bunu nasıl yapmış ? bu kolonu hangi kiriş karşılıyor ? Bu binanın cephesini beğenmedim. Mimarın hiç zevki yok mu ? Bunları da çok sık düşünebilirsiniz. Ama ufkunuzun açıldığını söyleyebilirim. :) Çalışırken de eğlenebilirsiniz.Sabahlarken  5 den fazla film izledim bile diyebilirim. Daha anlatacağım çok şey var ama bugünlük bu kadar bırakıyorum.Şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum. Mutlu zamanlarınız olsun.

Yorumlar

  1. Mimar öğrencisinin karsılaştığı gerçekler ancak bu kadar güzel anlatılabilir. Muhteşem konulara deginmişsin😉 Devamını dört gözle bekliyorum😊

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim inşallah devamı gelecek :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gap Dong Dizi Yorumu-Spoiler

Bostanlı'da Bir Kafe 'Ice Cloud'

Empress Ki-İmparatoriçe Ki yorumum (Spoiler)