Bir Mimarın Dramı

Bir Mimarın dramı diye bir film ismi önersem nasıl olurdu?.
Başrol karakteri : mimar öğrencileri :)
Tür: komedi,dram ve gerilim...

 Bütün haftayı rahat bir şekilde alan analizi yaparak geçiriyorum.Projeye daha başlanmamış hala analiz kısmında oyalanıyorum.
İçimden sürekli aman daha çok günümüz var ya da daha sonra çalışırım,daha sonra çizerim diyorum.
Günler birbirini kovalarken, bir bakmışım ben konsept bulma derdine düşmüşüm....

Pinterest artık isyanlarda...

Projeyi, alan ile en iyi şekilde nasıl bağlayabilirim ? Bu yapı biraz  şöyle mi olsa, böyle mi olsa?
Burası daha çok işlevsel burasını güneşe doğru mu  koymalıyım? Kolonlar odanın ortasına gelmiş tekrar düzenlemeliyim. Bir sürü düşünce birbirini kovalarken, jüri gününün geldiğini fark ettiğim hafta dram,komedi ve gerilim başlar.

Artık her şeyi bırakıp projeyi yetiştirmeye odaklanırım.En iyi şekilde sunmak için elimden geleni yaparım.Bizim için yorgun bir hafta başlamış olur. Zaman zaman ağlar isyanlara geçerim.Bazen aynanın karşısına geçip yorgun ve şiş olan gözlerime bakar kendi kendime gülerim :)
Geceleri uykuyu hayatımdan siler, bilmem kaçıncı kahvem ile projeyi çizerim. Sabaha doğru tekrar gelen gülme krizi ve yoğun uyku ile kendimi birazcık dinlendiririm.(Dinlenmelisiniz,uykulu daha çok hata yaparsınız ve bunu fark ettiğiniz an geç olabilir.)
Çizimlerin bitmesi ile gelen mutluluk yerini maket yapmaya bırakır.Benim için maket demek, bolca film izleyebileceğim zaman demektir.
(İzleyebileceğim yerine dinleyeceğim olmalıydı.Çünkü gözler makette,kulaklar filmde oluyor.Bir gece arkadaşımla maket yaparken 10 'a  yakın film izlemişiz.Şimdi hiç biri aklımda değil :)
Yoğun pattex ve yapıştırıcı kokuları ve eğlenceli filmler sayesinde modum değişir.( pattex kokusunu çeken bilir :) Aynı zamanda odamı çok güzel dağıtma yeteneğine sahibim.Odada bir yerden diğer yere geçecekken tavşan gibi zıplama yeteneğimin olduğunu fark ettim.Maket her şeyden önemli arkadaşım.O iyi olsun ben uçarım bile :)
Artık her şey hazır, sıra ozalitçi abilerimize gelir.Kuyumcuya gidip de altın alacakmışım gibi yüklü bir para ile gitmek zorundayım. :)
Makinelerden çıkan o ses ile mutlu olur,sunuma hazırlanmaya başlarım.Jüri günü (projem yetiştiğinde) sanki uykusuz kalan biri değilmişim gibi hazırlanmaya başlarım. İçimden ise bekle beni uyku diye bağırırım. :)



 :)
(Doğruluk payı yüksek fakat eğlence amacı ile yazılmıştır.Okurken eğlendirmeyi amaçlayan bir yazımdır.
Umarım okurken eğlenirsiniz.
Mimarlık öğrencilerin zaman içinde yaşayacağı deneyimleri anlatmaktadır.)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gap Dong Dizi Yorumu-Spoiler

Bostanlı'da Bir Kafe 'Ice Cloud'

Empress Ki-İmparatoriçe Ki yorumum (Spoiler)