Bir Mekan Daha Keşfedelim !!!

Merhaba bloğum merhaba arkadaşlarım.
Yine geldim buradayım ben bu işte ustayım :)
Size güzel tavsiyelerim olacak.Acaba bu kız yine nerelere kayboldu diyeceksiniz.

Her ne kadar evde olmayı sevsem de,gezmeden ve yeni mekanlar keşfetmeden duramıyorum.Hay Allah ! kimi kandırıyorum.  Hadii ! Evde oturmayın dışarı çıkın ve bol bol nefes alın.Yorulana kadar gezin,sahilde yürüyüş yapın,arkadaşlarınızla buluşun yeni projelere başlayın.Düşüncelerinizi doldurun ki üzülecek,canınızı sıkacak bir şey düşünmeye vaktiniz olmasın.(ufak bir tavsiye)

Bu sıralar,arkadaşlarım ile birlikte yeni bir proje başlangıcı yaptık.Bu kendimiz için attığımız ilk adım olabilir.Zamanın neyi göstereceğini  ya da bu işin nasıl sonuçlanacağını bilemeyiz fakat birlikte bir projede yer almak güzel ve eğlenceli olacağa benziyor.Bu sayede daha fazla mekan görebilir birlikte çalışıp, birlikte zaman geçirebiliriz.Tabii kiii... Biz de rahat çalışabileceğimiz mekan arayışlarına girdik.Bu mekanların hepsini zamanla bloğumda paylaşmak istiyorum.Bugün ise size Biz Sanat Atölyeyi anlatmakla başlayacağım.


BİZ SANAT & ATÖLYE-ART CAFE


Hangi mekanlar çalışmamıza uygun diye internette araştırma yaparken Alsancak'ta bulunan bu mekana denk geldik.




 Mekanın konsepti ,o mekana giden insanların  rahat çalışabilmesini hedeflemiş olmasıdır.Sınırsız oturabilirsiniz.Kimse çok oturdunuz kalkın gidin bakışı atmaz.İlk mekana girdiğimizde, çalışan abla yanımıza gelip sıcak bir şekilde konsepti anlattı bize.Mekanın,çalışma amaçlı yapılması hoşuma gitmişti.Masalar ve sandalyeler grup çalışması yapanlar için uygundu fakat  mekan biraz küçük gelmişti bana.Bir de çok sade bir mekan olduğunu düşündüm.Daha farklı bir şekilde tasarlanabilirdi.Mekanın ruhu insanı etkileyebilirdi.Ama okuyabileceğiniz kitapların olması güzel ve bu yönden bu atölye size kitap okuma imkanları sunuyor.Okumak isterseniz oradan bir kitap seçin ve bir kahve ya da çay söyleyip kitabınızı okuyun.Kafanızı dinleyin ve gürültüden uzaklaşıp ruhunuzu dinlendirin.

Bu arada unutmadan söylemek isterim ki ,uzun süre çalışacaksanız size paket menü sunabiliyor.Örneğin üç sıcak içecek 20 lira.İki sıcak bir soğuk içecek X lira. gibi.Denediğim içecekler de gayet güzel ve el yapımıydı.Benim gibi kahveye bağımlı iseniz white chocolate mocha ve ya latteyi denemenizi öneririm.

Çalışma yaparken herhangi bir çıktıya ihtiyacınız olursa, alt katta bir baskı makinası bulunuyor.Eğer çıktı almak isterseniz Pdf olarak mekanda çıkarabilirsiniz.
Bu mekanın diğer bir özelliği ise size farklı atölyeler sunuyor olması.Belirli günlerde etkinlikleri yapılıyormuş ve bu etkinliklere katılabiliyorsunuz. Henüz etkinliklerine katılma fırsatım olmadığı için yorum yapmam doğru olmaz.

Bu mekanı sizinle paylaşmak istedim,eğer çalışmak için mekan bulamadıysanız deneyebilirsiniz.(Özellikle mimar öğrencileri için önerebileceğim bir mekan.Kendimden biliyorum maket yapacak ya da çalışacak fazla mekan yok maalesef.)


Tekrar görüşmek üzere kendinize iyi bakın ve enerjinizi kaybetmeyin :)



Hesabımı takip edebilirisiniz.(x_paradiseee_m)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gap Dong Dizi Yorumu-Spoiler

Bostanlı'da Bir Kafe 'Ice Cloud'

Empress Ki-İmparatoriçe Ki yorumum (Spoiler)