Gap Dong Dizi Yorumu-Spoiler


Gerçek Seri Katili Gören Oldu Mu?

Dikkat Spoiler İçerir!!!


Neden böyle bir başlık attım bilemiyorum.Dizi 20 bölüm olmasına rağmen benim gerçek Gap Dong’u bulmam uzun sürdü.Neden mi? Senarist öyle bir dizi yazmış ki bu dizi de herkes birer katil ya da herkes birer şüpheli. Neyse ki gerçeğini bulmak zor olsa da taklitçisinin hemen kim olduğunu anlayabiliyoruz.Diziyi izlerken her bölüm durdurup, kendi kendime deli gibi dizinin yorumunu yapıyordum. Ahaa buldum seni katil!!! Bu kesin sensinnnn !!! Ne diyebilirim ki benden polis olmazmış 😊 İçinde aksiyon,suç ve gerilim var iken ben bu diziyi neden sırıtarak izledim onu da bilemiyorum.Sanırım Ryu Tae Oh’un( Lee Joon’un) oyunculuğundan etkilendim.Dizinin yorumuna geçmeden önce dizi ve oyuncular hakkında bilgi sahibi olalım.

Dizi; Gap Dong adını verdiğimiz bir seri katilin, yıllar önce işlediği cinayetlerin 20 yıl sonra zaman aşımına uğraması ile  tekrar ortaya çıkmasını konu alıyor.Aksiyon,gerilim,suç ne ararsan var bu dizide :) 


Moo Yeom (Deli Rahip)


Yıllar önce Rahip olma yolunda ilerleyen başrol abimiz Deli Kesiş'in yolu bir gün Gap Dong ile karşılaşır.Baş şüpheli olarak Deli Rahip'in babası Gap Dong olmakla suçlanır.Babasının suçsuzluğunu kanıtlamak için polis olmaya karar verir.Artık tek bir hedefi vardır. Gap Dong'u yakalamak ve babasının suçsuzluğunu kanıtlamak.Bakalım Rahip neler yaşayacak?

Ne çektin be Rahip.Diziyi izlerken bu adama çok kızıyordum.Arkadaş anladık polissin,katili yakalamak istiyorsun tamam da neden her şeyi tek başına yapmaya çalışıyorsun.Neden sende bir şüpheli gibi gözüküyorsun. Nedennnn? :) Bütün deliller seni gösteriyor? 

Maria Oh

Bütün yaşadığı acılara rağmen hayatta kalan ablamız :)
Gap Dong'un son cinayet kurban tanığı diyebilirim.Kendisini Gap Dong'u bulmaya adamıştır.Son tanığımız olan Maria,kendini sürekli tehlikeye atar.


Ryu Tae Oh

Bu çocuk hakkında o kadar çok şey yazmak istiyorum ki neyse hepsini içimde tutacağım :)
Kendisi gerçekten tam bir psikopat.Nedense Ryu Tae Oh hastaneden çıktıktan sonra cinayetler işlenmeye başlıyor.
 İzledikçe Gap Dong ile arasında nasıl bağlantılar var göreceksiniz.Bizi neler bekliyor olacak? 




Bu çocuğun oyunculuğu tam bir efsane! Üst seviyede bir oyunculuğa sahip.Hele o psikopat gülüşü yok mu:) Bu diziden sonra bu çocuğun diğer rollerini de izlemeye başladım.Her dizisinde birbirinden farklı insanları izliyormuşum gibi hissettim.
Masum ve saf  yüzünün arkasına saklanan bu psikopatı kaçırmayın derim.

Baş Dedektif Yang Cheol Gon

Kendisi Baş Dedektiftir.Yıllar önce Gap Dong davasına bakan Yang 20 yıl sonra tekrar Gap Dong hakkında araştırma yapmaya başlamıştır.Gap Dong'u ölü ya da diri bulmak istemektedir.
Bir dakika bu adam hakkında öz eleştiri yapmak istiyorum.Tam bir baş belası.O kadar çok şüpheci bir insan ki kendinden bile şüphe etti.Psikopat adam.
Ya hu!!! Sen bir polissin adam gibi araştır, bir delil bul.Şüpheye dayalı insan mı yakalanır.Bu adam yüzünden bir ara kendimden bile şüphe ettim arkadaş.Bende diyorum sana elinden geleni ardına koyma Yang Cheol Gon.(Bunlar benim iç sesimdir. :) )

Jı UI 

Webtoon çizmeyi seven bir öğrencidir.Hayatını Deli Rahip kurtardıktan sonra Deli Rahip'ten ayrılmayan bir kızdır.Kendisi Polyanna'yı bile geride bırakır.Pozitifliği ve enerjisi ile çok tatlı bulduğum biridir.

Gel gelelim dizi yorumuma

Dizinin kurgusu etkileyici bir şekilde ele alınmıştır.Hatta o kadar iyi kurgulanmış ki diziye ara vermezseniz beyninizden duman çıkar :) Tamam mübalağa yapmaya gerek yok ama senarist ince konulara değinmiş.
Bu hastanedeki yazı sayesinde polisler, Gap Dong'un yaşadığına dair şüphelenmeye başlar.Ya da ortaya çıkan bir taklitçi hakkında endişelenirler.

  • En çok ilgimi çeken nokta ise bir psikopatın imzası.Katilin,polisler ile dalga geçer gibi kendi imzasını bırakması çok enteresan gelmişti.Bak bu benim cinayetim ben öldürdüm der gibiydi.
  • Dizinin sevdiğim ya da sıkıcı bulduğum sahneleri de oldu fakat bu herkese göre değişen bir durumdur.Polisiye tarafı pek ilgimi çekmiyor.
  •  Maria ve Baş Dedektif dışındaki karakterleri sevdim.Bu karakterlere de bir türlü ısınamadım.Nedense ilgimi hiç çekmediler.Zaten Baş Dedektif'e Legend of The Blue Sea yüzünden sinirliyim. :) Herkese acı çektiriyor adam.
  • Şimdi minik bir psikopatlık sorusu geliyor.Dizide geçen bir soruyu yöneltiyorum :)

  • Evettt! Neden öldürmüş olabilir? Düşünelim bakalım.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bostanlı'da Bir Kafe 'Ice Cloud'

Empress Ki-İmparatoriçe Ki yorumum (Spoiler)