Kendimle Yalnız Kalmak,Yeni tarifler Denemek

Merhabalarrrr :)
Ruh halim; bir depresyona girip geliyorum dedi :)
Evden dışarı çıkmak istemiyorum fakat evde de çok sıkılıyorum.Bu aralar ne istediğimi bende bilmiyorum :)
Nasıl yay burcu olabilirim ? Bazı özelliklerimiz uyumlu olsa da beni yükselenim ele geçirmiş olabilir :) Mezun olduktan sonra hala tatilimin tadını çıkartıyorum.
Bir süre tembellik peşindeydim,daha sonra ilgimi çeken bir şey buldum evde :) Aslında daha önce de zaman zaman yapıyordum fakat bu konuda yazmak istedim.

Herkes bir gün kilo alacak ha ha ha :)
Her zaman mutfakta olmayı severim fakat yemek yapmak pek ilgimi çekmez.(Biliyorum herkes bir gün yemek yapacak.)
Tatlı yapmak,çikolatalı kek ve pasta yapmak daha zevkli ve heyecanlı geliyor.Sadece yemesi değil yapması da eğlenceli :)
Bu yüzden ilgimi mutfağa verdim, sıkıldıkça tatlı yapıyorum.Farklı zamanlarda farklı tarifler deniyorum.Çikolata topları,tiramisu, browni, muffin vs. derken zaman geçiriyorum. Ekmek yoksa pasta yiyin modundayım.(Bu durum gittikçe tehlikeli olabilir:))
Tamam tatları gerçekten iyi olabiliyor.Severek yaptığım için tadının güzel olduğunu düşünüyorum fakat gelelim süsleme olayına.O olay kesinlikle benim yapacağım bir durum gibi değil.Özellikle krem şantili tatlılar !!!!!!! Bir insan krem şantiyi nasıl sıvı yapabilir ?
Yaptığım tatlıları süsleme yüzünden mundar edebilirdim. O yüzden süsleme kısmını bırakıp yeme kısmına geçiyoruz :)
Bu arada ilk kez tiramisu denedim :) Pandispanya kekini evde yapıyorsanız çok uğraştırıcı olabilir.Yapacak bir işiniz yoksa denemeye değer.

 Evde boş boş takılıp ne yapmalıyım diye düşündüğünüz sırada yeni bir şeyler deneyebilirsiniz. Netten tariflerine bakıp deniyorum. Hiç bir tarifi de tam olarak bilmiyorum,nasıl olsa nette var diye öğrenmeye gerek duymadım :) Fakat yaptığım tarifleri not defterine yazıyorum.

Yeni eğlencem olan bloğumu yazarken de keyif yapabilirim :) Umarım okurken beğenirsiniz :) Hayırlı günler efenimmmm :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gap Dong Dizi Yorumu-Spoiler

Bostanlı'da Bir Kafe 'Ice Cloud'

Empress Ki-İmparatoriçe Ki yorumum (Spoiler)